برای تقویت حافظه این روش‌ها را امتحان کنید

افزایش ظرفیت حافظه ممکن است با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، انجام دادن ورزش‌های منظم، داشتن خواب کافی و کنترل استرس حاصل شود.

کلانشهر: افزایش ظرفیت حافظه ممکن است با رعایت یک رژیم غذایی مغذی و متعادل، انجام دادن ورزش‌های ...

خطرات لاغری سریع و کاهش وزن شدید

یک متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی، با تاکید بر اینکه لاغری سریع و ناگهانی می تواند مشکلات جدی به دنبال داشته باشد، گفت: کاهش وزن شدید می‌تواند خطرات جدی برای افراد ایجاد کند.
کلانشهر:  آتوسا سعیدپور، به ویژگی‌های رژیم غذایی ...

آیا سریع غذا خوردن باعث ابتلا به دیابت می شود؟

دیابت یک بیماری مزمن است که افراد زیادی در سراسر جهان را مبتلا می کند.با توجه به داده های هشدار دهنده درباره بیماری دیابت و احتمال افزایش آن در آینده، مهم است که ما تمام اقدامات لازم را برای کاهش ...

کمبود ویتامین B۱۲ چه آسیبی به بدن وارد می‌کند؟

کمبود ویتامین B۱۲ در کسانی که دچار مشکلات گوارشی بوده یا داروهای اسید معده دریافت می‌کنند و همچنین در کسانی که رژیم‌های گیاهی را انتخاب کرده‌اند، شایع است. اما کمبود این ویتامین چه آسیبی به بدن وارد می‌کند؟

کلانشهر: ویتامین B۱۲ ...

این میوه‌ها را بخورید تا باهوش‌تر شوید

میوه‌ها بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل به شمار می‌آیند. بسیاری از میوه‌ها علاوه بر تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، حاوی ترکیبات طبیعی هستند که به طور بالقوه می‌توانند عملکرد مغز و توانایی‌های شناختی را بهبود ...

این ۶ ماده غذایی از ابتلا به بیماری‌های قلبی در مردان جلوگیری می‌کند

مردان در مقایسه با زنان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی قرار دارند؛ که این موارد از علل اصلی مرگ و میر در میان مردان به شمار می‌آید.
کلانشهر: تغییرات متعددی ...

برای تقویت مغز و حافظه این ۱۰ ماده غذایی مفید را مصرف کنید

مصرف مواد غذایی مغذی علاوه بر ارتقای سلامت کلی، به سالم نگه داشتن مغز کمک می‌کند و توانایی این عضو را برای انجام وظایف ذهنی خاص مانند حافظه و تمرکز بهبود می‌بخشد.
کلانشهر: برخی از مواد غذایی مانند میوه‌ها و ...

پیش از خام خواری، از کاری که با جسم تان می کنید آگاه باشید!

خام‌خواری، رژیم غذایی بدیعی است که به تازگی مورد توجه بسیاری از اشخاص قرار گرفته‌است، بدون آنکه معایب و عوارض جبران ناپذیر آن درنظر گرفته شود.کلانشهر:بسیاری از رژیم های توصیه شده برای کاهش وزن از اصول اساسی یکسان پیروی می ...

سیاه دانه برای کمک به درمان کرونا مفید است

محققان استرالیایی دانشگاه فناوری سیدنی دریافتند ترکیب موجود در سیاهدانه می‌تواند از ابتلا به کووید ۱۹ و ایجاد عفونت ریه جلوگیری کند.


کلانشهر: محققان استرالیایی دانشگاه فناوری سیدنی دریافته‌اند که سیاهدانه می‌تواند در درمان عفونت کووید ۱۹ مورد استفاده قرار گیرد.

این گیاه ...